COM ARRIBAR-HI
L’edició quarta del Congrés Internacional organitzat per la Sociedad Española de Estudios Literarios de Cultura Popular (SELICUP) se celebrarà a l'Edifici Jovellanos de la UIB.

El campus universitari és a 7.5 km de Palma. Per desplaçar-s’hi des del centre, existeixen les opcions següents:
OPCIÓ 1: Podeu agafar el metro a la Plaça de Espanya (Freqüència: 15 minuts; trajecte al campus universitari: 13 minuts). De l'estació de metro a l'Edifici Jovellanos, hi podeu anar caminant (devers 8 min.) o agafar un autobús gratuït que s’atura davant de l'edifici.
OPCIÓ 2: Podeu agafar el bus 19 (Freqüència: 15 minuts, trajecte al campus universitari: 30 minuts des de Plaça de Espanya).
OPCIÓ 3: Podeu agafar el bus 20 (Freqüència: 22 minuts, trajecte al campus universitari: 35 minuts des de l’Avinguda de Jaume III).
fácil para ir al Campus.

Busos
L'EMT (Empresa Municipal de Transports) oferix un ampli sistema de transport per a fer més fàcil la comunicació entre els diferents municipis.
L'EMT oferix un tiquet amb deu viatges que es pot comprar en els estancs i en les seves pròpies oficines. Diverses persones poden utilitzar aquesta targeta al mateix temps i és vàlida per a les línies urbanes.
EMT Bus Routes, Schedule and Fees (EMT-lines.pdf)
Map of Routes (Bus-routes.pdf)
more info
Metro
La línia comença en l'estació principal situada en la plaça d'Espanya i cobreix una distància de 7,2 km. fins a arribar al Campus de la Universitat de les Illes Balears. El metre triga 13 minuts a cobrir aquesta distància. És la forma més fàcil per a anar al Campus.
more info